środa, 5 czerwca 2013

Witam

Witam Was wszystkich ;) 

Co prawda w chwili pisania tego posta jeszcze Was nie ma, ale mam nadzieję, że będziecie przybywać ;) 

Napiszę parę słów o mnie.
Jestem młodą mamą i mężatką. Mam cudowną i mądrą (jak dla mnie za mądrą) córeczkę i kochanego męża (naprawdę :D ), mieszkam na pięknej i malowniczej wsi w województwie świętokrzyskim. Zawsze lubiłam robić zdjęcia- choć nie umiałam ;) Po urodzeniu córeczki chęć poszerzenia wiedzy stała się dużo silniejsza, parę razy udało mi się zrobić dość udaną fotkę ( mój największy sukces- zdjęcie córeczki było w finale z 2 innymi na okładkę znanej gazety dla mam- nie miałam szans, wygrało zdjęcie robione przez profesjonalnego fotografa dziecięcego, dla mnie zajście tak daleko i tak znaczyło dużo ). Dzięki uprzejmości koleżanki poszłam na Kurs Fotografii Dziecięcej, kolejny kurs dostałam od męża na urodziny, dalsza moja nauka polegała na samouctwie (dobrze napisałam? ;p ). Moim marzeniem jest zostanie Fotografem, czy się uda? Zobaczymy. Na razie ciągle się uczę, chciałabym się z Wami dzielić zdjęciami jakie robię, liczę na Wasze komentarze, uwagi, krytykę - na pewno będą niezbędne dla mnie Wasze opinie. Pozdrawiam ;)


P.s. Jako mama mam styczność z wieloma dziecięcymi produktami, chcielibyście znać moje zdanie na ich temat? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz